Curtan

Alla inlägg under april 2011

Av Curt - 9 april 2011 19:28

 

Vädret har varit strålande, jag har gått ner i vattnet ända till navelen, men då fick det räcka, det var nån som sa att det var +20 i vattnet, men jag tror honom inte. På eftermiddagen var jag tillsammans med några fler landsmän och en norrman samt en tysk dam bjudna till Rune&Jane på tapas, och det smakade förträffligt, vilket även brandyn och gin&tonicen gjorde. Det var en liten avskedsfest för goda vänner som skall lämna oss till veckan. Jag får önska dom en god och trygg hemfärd.

Av Curt - 7 april 2011 17:57

  I dag har det varit mycket varmt, + 25 gr i skuggan och inte ett moln på himlen, solen har strålat och svetten har lackat. Det är helt klart badväder, fast jag vill nog ha lite varmare i vattnet så jag väntar lite innan jag doppar mig, kanske till helgen.    Nu har jag tagit adjö av Erik&Arja som har påbörjat sin resa hem till Sverige. Vi har varit på en Wokrestaurang och ätit gott gott, nu är jag proppmätt och däst och tänker inte äta på en vecka.    

Av Curt - 4 april 2011 09:40

  Det är inte så många svenskar kvar på campingen, men trots detta så anordnades ett litet strandparty. 25 plusgrader, lite blåst och en härlig stämning. Jordgubbar, ostbricka och champagne smakade mums mums

Av Curt - 1 april 2011 10:30

  I strålande solsken genomfördes ytterligare en bouleomgång. Afterboulen bjöd Nisse och Karin från Piteå på, en mycket trevlig tillställning där vi fick ta avsked från ett par som ska börja leta sig tillbaka till Sverige, själv stannar jag till i början av Maj

Presentation


Övervintrare i Spanien med husbil

Fråga mig

24 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards